.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور سوادکوه ظرفیت پذیرش ترافیک ایام تعطیلات را ندارد

شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به مشکلات ترافیک نیمه خرداد ماه سال جاری، گفت: محور سوادکوه ظرفیت پذیرش ترافیک ایام تعطیلات را ندارد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رمضانعلی قاسمی صبح امروز در بازدید از محور سوادکوه با تقدیر از پیگیری خبرگزاری فارس از وضعیت محور سوادکوه، گفت: محور سوادکوه ظرفیت پذیرش ترافیک ایام تعطیلات را ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه سوادکوه از توسعه عقب است و از خدمات مختلف محروم مانده است، افزود: شهرستان سوادکوه با مشکلات و موانع مختلفی برای توسعه دست به گریبان است و مشکلات مربوط به ترافیک تعطیلات نیمه خرداد ماه، حمل نقل داخل شهرستان سوادکوه را مختل کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل چهار بانده شدن محور سوادکوه بر مشکلات ترافیکی شهرستان سوادکوه خواهد افزود، تصریح کرد: تعریض محور سوادکوه موجب استفاده بیشتر مسافران از این محور را فراهم می‌کند و گره‌های ترافیکی و راکد شدن حمل و نقل داخل شهرستان را به وجود خواهد آورد.

قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره راهکارهای کاهش مشکلات ترافیکی سوادکوه در ایام تعطیلات، یادآور شد: طراحی جاده کنار رودخانه و ایجاد کمربندی و فعال کردن جاده‌های فرعی از راهکارهای کاهش مشکلات ترافیکی در ایام تعطیلات است.

وی به پیگیری‌های شهرداران شهرهای سوادکوه و مکاتبه با وزیر برای تسریع در چهار بانده شدن محور سوادکوه، ایجاد کمربندی و مسیر ویژه جدید در شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه اشاره و تصریح کرد: با اختصاص اعتبار، شهرداری‌های سوادکوه توان اجرایی کردن این طرح‌ها را دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ترافیک نیمه خرداد ماه مردم سوادکوه را کلافه کرده بود، گفت: مشکلات اقتصادی، امنیتی جاده، ترافیکی و زیست محیطی از نتایج ترافیک محور سوادکوه است و حاصلی هم برای مردم ندارد و برای آنان دردسرساز شده است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.